u rock, i rock, we rock!

Hej vänner.
Det är Torsdag och jag är ledig mot min vilja, hade gladerligen satte tänderna i ett långt arbetspass, fått lite daglig social samvaro och peppat åsundagården till max. Nä, har väntat på 50 paket från Ikea, mitt nya kök förpackat i wellpapp lådor kom inrullandes för en timme sen och nu står dem exakt överallt i varende rum i lägenheten. Ser ut som kaos delux. Hoppas verkligen Ikea inte satte nån praktikant i packen när mitt kök skulle plockas ihop för då kan ja fanimej slå vad om att mamma och calle får köra o byta grejer ett par vändor medans jag, lilla hanky gottar min i hettan på beachen. Men det blir en överraskning för dem! haha.



titta va snyggt, retro rött, lackluckor och en asball fläktkåpa i rostfritt. superballt!




Lilla B igår, vi tog igen oss lite efter några hektiska timmar. Hon bjöd på dumlekola också i ett desperat försök att charma en lagom ljurskallig Hanky, som vi alla vet är ja ganska lättflörtad men det bästa som finns är att leka " rör mig inte din tant" alla blir så upprörda då och speciellt lilla b, som tror att jag tycker hon är bäst i världen. Åjo, visst e hon rar och go men bakom fasaden döljer det sig en mörk hemlighet.

Nu sitter ja här och klockan tickar på i racerfart. Åt precis en annorlunda lunch i form av indisk böngryta och... och KÖTTBULLAR?? morsan hur fan tänkte du där? Men helt okej bukfylla en torsdagseftermiddag
Ikväll kommer T och kollar in köket en sista gång innan han sätter igång med rivningen. Måste komma ihåg att ta med allt in i minsta detalj så inget är oklart. Jag är ju som sagt inte anträffbar när själva projektet går av stapeln.
 Skulle vara ganska uncoolt om ja kommer hem till ett kök som inte alls blev enligt mina visioner. Men litar på Tompy broo!
Sen kommer nog H över en sväng, hoppas på fika i form av något gräddigt, gärna med choklad.
Ska ge mig på att ligga innan 23 ikväll, imorgon väntas 7 - 16 och sedan vin, mat o sånt hos C med alla mina kollegor! it rocks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0