tröttast i världen

Karin är så söt, så himla underbar människa - så skönt att jag kan prata med henne om allt. Har nog aldrig träffat någon som är så klok, hon är verkligen "lilla gammal" på något vis. Skulle vilja vara lite mer som henne, bildad!
Tack för en supermysig lunch trots att jag absolut inte är in hanky mode.
Nu känns det som huvudet skall sprängas, tick tick boom säger det snart. Händerna är glöheta och jag skulle verkligen vilja sätta på mig my PJ och lägga mig i sägen och sova bort resten av dagen, icke sa nicke Hanky skall infinna sig på ÅG om två timmar och kvällen mission impossible.
måttligt gråtmild tänker hon ta sig en lur i soffan med alarmet påstatt, annars är risken stor att hon försover sig och då får lilla B stå där helt själv.
Om de nu är flunsan som sakta men säkert biter sig fast i min lagom runda kramgo kropp så är det på sin plats att den ger sig av, ja det ska fan ge sig av helt tills på tisdag! ser fortfarande fram emot ölen på arlanda och den vilja helst inte dricka ihop med alvedon och diverse andra substanser.
Nu är ja bra negativ men håll ut vänner håll ut, snart är jag tillbaka lite dåraktig som jag brukar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0