söndag och jobb

då sitter man här ännu en gånng och väntar på att få dra sig mot jobbet - motivationen ligger på zero.
hoppas det här med "semester" hjälper att få igång arbetarmyran i mig igen, även om jag tror att jag och madde kanske kommer behöva semester efter "Semestern" haha.
Söndag idag, hmm, söndag, måndag, tisdag, ONSDAG! ♥
kommer gå fort, imorgon ska jag till banken på möte, hämta kakel och packa.
på tisdag ska jag och madde iväg och handla det sista, en till bikini hade varit på sin plats. och är det onsdag, 10 timmar i plan och sen är vi där, i Thailand, med flipflops och brillor. na na för nana!



det är jätte ljust ute och klockan är bara 7, det börjar bli vår och kanske till och med sommar snart. HEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0