Slicklisa

första Mars, första milstolpen på färden till Thailand för nu är det bannemej den månad vi ska åka i och det är i runda slängar bara två veckor kvar.
Varje dag är den andra lik och ännu en dag på jobbet är avbockad och klar, men den har varit ovanligt jobbig och det finns verkligen inte en gnutta ork kvar, känner mig nästan otrevlig, ohövlig och totalt uncool - inte likt mig. Snälla rara rahel lät mig gå en halvtimma tidigare när hon hittade mig halvt sovandes på en stol i matsalen, tårögd tog ja mina sista krafter och åkte och handlade käk - mannagrynsgröt o limpa står på menyn ikväll (tror stark att mina matvanor kommer direkt från frukostvagnen på jobbet - arbetskada)

 "slicklisa" kom lagom till em.fikat, ett fint nickname som jag kom på sent igårkväll men som passar henne. Kul var det iaf o se henne igen, på något vis saknar jag henne på jobbet.
blev glatt överaskad när jag insåg hur många som kommer till Chansri nästa fredag - alla muppar! Lill Hanna har tagit sig friheten att bjuda in lite folk på fördrink hemma hos mig innan, hörde på omvägar att fröken fräken inte våga komma själv, iof kan ja förstå henne eftersom mina historier från diverse fester som hållits hemma hos Hanky varit allt annat är rumsrena. haha. Ser fram emot den kvällen som fasiken.

Nu har jag precis städat hela badrummet, med ostadiga ben tänker jag fixa det sista innan jag landar på riktigt i soffan, senare kommer två små odjur på fika, semmelfika!
 gud allsmäktige fader imorgon kommer den, min sovmorgon. HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0