"skitnödig"

börjar känna mig en aning "skitnödig" i kroppen, har massor att fixa på kort tid känns det som.
Imorgon jobbar jag ända till 16, sen måste jag snabbt som satan hem och svira om till representabla kläder, ta mig en drink och invänta H,L och B. Vi ska bara samla oss lite här hemma innan vi drar vidare mot thaiafton hemma hos C, det kan gå precis hur som, upp och ner, fram och bak men trevligt, roligt, FARLIGT kommer det bli. 14 sköna damer från enköpings mest muppigaste jobb känns en aning skrämmande.

Lördagen kommer hanky antagligen spendera i framstuda sidoläge eller så kommer jag göra som maddes lilla B, ta till toaborsten som sin bästa vän. hua. Been there done that och ändå lär man sig aldrig var den hårfina gräsen går. Så den dagen lär ja inte få nått vettigt gjort. Söndagen likaså jobb 7-16 sen hem och försöka hinna packa ner lite köksgrejor i kartonger, Måndag ledig och även den dagen har ja massa ärenden att uträtta ink tvätttid och sen måste jag ju för bövelen packa också. Tisdag ska jag och Madde till Västerås och inhandla de sista pinalera till Thailand och på kvällen MÅSTE allt i köket va nerpackat, och allt på väggarna ska vara borta, köket ska vara helt clean. Ja se på fan - sen är det Onsdag och " D DAY" !!!
Ja - skitnödig va ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0