polis polis potatis gris!

plinga på dörrn för ett tag sen, ja öppna och se på fan, polis polis potatisgris stod där och Lill Hanky höll på o skita i byxan! Första tanke; VAD HAR JAG NU GJORT? så hög musik spelar jag väl inte?
fröken va oskyldig denna gång och kunde lungt anadas ut o svälja sista smulan av balerinakakan som satt sig på tvären i halsen. fröken blå ville bara fråga mig en sak, o varna mig om en annan så ja säger tack och bock för den upplysningen, tänker nog sova skift inatt och ladda bössan med okokta ärtor.

Ikväll har Hanky tänt vaniljjus runt om i hela snurrlyan, bullat upp med en rulle ballerina och satt på sig pepparkakepjamasen och ska straxt sätta på sex and the city filmen. En hårt pluggande kvinna är mer än värd några kakor och mjölk, ska inte få ett dugg dåligt samvete ikväll, vara uppe till två får jag också helt lagligt om jag vill!

Känner mig lite koko knas, har pratat med madde, flummat, skrattat och haft våra konspirationsteorier om både ditten o datten - undra va vi får allt ifrån, hur vi kan vrida o vända på allt så det bli så himla fel, och så extremt kul!


extremt uncool ikväll. häh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0