pappa

den här dagen har tagit knäcken på mig, jag är så trött, så slut så jag inte ens kan pricka knäckemackan till käften, den ligger i knät i en stor smulhög - skiter väl i att äta ikväll då, tar en lätt äten banan ist.
Var tungt på jobbet, väldigt tungt men nu ska jag inte klaga, för nu ses vi inte förns den 1 april. na na för nana!
Har packat nästna allt till Thailand ikväll, imorgon har jag miljoner saker att göra, på kvällen kommer mamma och då ska hela köket blåsas ut.
Har legat i sängen ett bra tag ikväll, har kollat på kort på pappa, på thailand och gråtit, gråtit av glädje över att vi snart kommer få tända ett ljus på ao nangs strand för min pappa, gråtit av sorg, frustration och ilska
jag förtjänar inte det här, jag förtjänar att ha en pappa i livet, jag vill inte behöva gå till hans grav och tända ett ljus, jag vill krama om honom, känna honom, höra honom.
fan fan fan fan - jag blir så ledsen, igen. Ibland kan jag inte tänka på honom, det går inte, det gör ont ända från tårna ut i hela kroppen.
7 April är det ett år sen, det är ju jätte snart, inte ens en månad. ETT ÅR UTAN PAPPA?
jag kan verkligen inte fatta, jag kvävs snart, har aldrig känt mig så ensam, aldrig, pappa gjorde allt för mig, han va allt ♥


Nu vill jag bara vara nere i Thailand med Madde,världens finaste vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0