mi vida loca

gårdagen blev väl inte precis som planerat vänner, men den blev till det bättre.
Hade en supermysig eftermiddag med L, käkade på max som jag trånat efter så länge, åkte ner på stan som erbjöd precis nada zero som vanligt. Sen åkte vi hem till mig och fikade, kaffe med dopp för ovanlighetens skull - vi är så jävla sjuka när vi sätter igång jag låg i fotöljen och L i soffan och gapa, och skratta och busringde till lilla B som till sin förskräckelse fick bli vår hackkycklig i en halvtimme. Åh, saknar lilla B ♥


Planen var ju sedan att byta om till mister mjukis, köpa godis och bara softa med film, men hör och häpna - kvällen slutade med att fyra förnäma brudar skakade rövas på allas vår pissjoar men ack DET VAR SÅ KUL!

Jojjo, Tessan och Bella isöp några glas vitt i snurrlyan som framåt småtimmarna gick över till rom och cola, förnämt förnämt. Hanky njöt till fullo av sitt fina sällskap och drack nog både ett eller fyra glas för mycket.
- Kvällen var riktigt kul, när jag och Jojjo gick gatan hem framåt 4 - 5 hade jag lätt kunna vänt och dansat ett par timmar till, var riktigt i mitt esse och det mesta under kvällen anspelades på sex, snusk och tokerier. haha. Åh, tack flickor, tack vänner för en riktigt RIKTIGT trevlig kväll, jag behövde verkligen detta, få ha kul, få ventilera. Vilka fina människor det finns ♥







Nu är jag sjukt trött, ligger här och är totalt ur fokus, ska äta ännu lite mer mat, lägga mig ett tag och sen sminka på mig lite och dra ut det absolut underbara vårvädret som vi har idag.
- ikväll blir det räkmacka och cola hos mamma i mjukisen, nykter ikväll med andra ord. jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0