koko koko

Okej, då har klockan slagit kväller, en trött rödögd Hanky har gjor sig klar för avfärd mot Mamma och Calle.
Ska paxa liggfåtöljen och mjukispläden, och den största räkmackan ska hon bannemej ha också.
Har beställt godis och chips som mor snällt fick åka och köpa åt mig, inga pengar hon har för snart till Thailand hon far, jaaajemeeen!
Tanken om en tvådagars har fortfarande inte lämnat gökboet (mitt sk. huvud) ska jag, eller nej jag skiter it! eller? baaaah. Jag e bra sugen på att insupa några glas bubbel, klä mig coolt och gå hela vägen, över gränsen.
Men been there done that.. och imorgon ser jag en utslagen fröken som inte kommer vilja lämna sängen på hela dagen, nästan så hon inte ens kommer gå upp för att dinnera pizzan som mor har lovat att bjuda mig på, pluggpizzan kommer då förvandlas till bakispizzan och som i sin tur resulterar i att provet på måndag kommer gå allt annat än bravisimo, kort och gott. JA MÅSTE PLUGGA IMORGON! Inga undanflyter accepteras.
nä. använd huvudet för en gång skull Hanky och spendera kvällen i stillhet, utan rihannas vrål och vinglas som klingar o takt med musiken!
Jag har gjort mitt val vänner, nu ska jag ta min lilla blå och bege mig mot dukat bord.


uncute!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bra val tjejn :)

2011-03-05 @ 18:29:25
URL: http://chrlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0