Jag ska aldrig sluta leva!

kom och tänka på vad jag sa, den dagen, den morgonen då vi fick det hemska beskedet att pappa hade dött.
- jag ska aldrig sluta leva!
jag har hållt mitt ord, kämpat på i alla sorg, gjort det bästa av mitt liv och levt, fan va jag har levt livet.
2010 har varit det bästa, mest hädelserika år men också det mest fruktasvärda år.
Alla fina underbara vänner, min älskade hjärtevän Madde, mina arbetskamrater. Alla! Jag älskar er ♥
Jag lever mitt liv, lever mitt liv för pappa som jag älskar och saknar så själen bara vill gå sönder, varje morgon jag vaknar, varje kväll jag släcker lampan så är det dig, lilla älskade pappa som jag tänker på!

nästa onsdag åker jag och mina bästa vän till Thailand, en resa som inte bara kommer handla om fest, fylla och sol - för mig är Thailand så mycket mer, det kommer bli så mycket glädje, så mycket fint och så roliga upplevelser jag och Madde kommer uppleva - all sorg, all saknad, alla minnen från alla dessa resor med Pappa. Det kommer bli jobbigt - det kommer bli underbart!
Jag är så otroligt glad att jag får göra denna  resa som jag lovat att jag ska göra för Pappa, och att madde mina andra hjärthalva, min trygga punkt i livet, den människa som under detta år gjort allt för mig, ställt upp upp matter what funnits där dag som natt - det är sann vänskap, en vänskap som håller livet ut.
att få dela Thailand med dig, vår resa, betyder jätte mycket.

Vi ska vara rädda om livet, och om varandra mina vänner..



älskar dig vännen, må livet bli fyllt av hyss och djävulskap med dig. hihi!


Kommentarer
Postat av: spättan

näe musslan sluta aldrig vara den du är och sluta för guds skull inte att leva!!!!

Kraaaaam

2011-03-06 @ 16:27:57
Postat av: Madeleine

Vad fint stumpan. Nu blev jag varm i själen :) vi kommer att få det underbart där nere,som alltid. Du och jag. :) puss

2011-03-06 @ 21:29:02
URL: http://charlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0