IDAG ÄR DET VÅR!

 

vilken dag mina vänner!
Solen lyser från klarblå himmel, smält snö droppar från taken och termometern visar 6+. Det är vår idag!!!
Morgonkaffet avnjöts på en liten pall i solen på balkongen i bara tjcoktröjan, har dunkat daniel adams ray och pluggat lite om microorganismer samtidigt - perfekt start på dagen!
som sagt så naklas det prov men fröken Hanky vägra sitta inne när solen stod som högst på himmlen och åkte ut och sällskapade med Maria över en take away i hamnen för att samla lite D vitamin.
ska plugga lite nu och sen bege mig ut i den lilla blå - hämta upp mor och åka och kolla på kakel till mitt nya kök, svart blankt kakel är det tänk att det ska bli, till mina röda blanka luckor blir de nog finnemang. åmajgad va jag längtar tills den 8 April då det (på pappret iaf) ska stå klart! retro!



Happs, om två veckor sitter ja o madde på stranden med varsin chang och insuper vår första dag i Thailand!
blir helt kring kring av den tanken och nu börjar det bli dags att fixa det sista grejerna - måste ringa arlanda och boka lite bath, köpa solkräm och organisera packningen. Kör ju inte vanlig charterresväska ala svensson utan en ryggsäck så allt för mycket prylar kan ja inte ta med - ett par shorts, linne, flip flops och ett hundratal toffsar - ja mycket mer behöver man faktiskt inte!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja ett par hundra toffsar :) Fan vad coola vi kommer att vara i våra backpackers ryggor :))

2011-03-03 @ 14:27:27
URL: http://chrlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0