Himmel och pannknack!

bedrövligt att aldrig min skallevärk ger med sig, imorse var det droppen. Fick lov att sjukskriva mig från jobbet o ringa husläkaren och vips två sek senare har jag ett typ "migrän spray" att hämta ut på apoteket, snabbt som räven sprang jag ner och spruta alla borrar fulla i hopp om att det skulle hjälpa - och det gjorde det, lite iaf.
Räddade i princip hela dagen.
Är mäkta glad att jag pluggat idag trots att jag varit allt annat än pigg, gjort sista uppgiften som nog var den svåraste hittils, den måste finslipas och läsas igenom ett antal gånger innan ja skickar in den på måndag men nu kan ja lungt sätta igång med plugget inför provet. Jag tycker jag är fantastiskt duktig ibland.
Cellkroppar, diabetes, frakturer och hjärtats uppbyggnad surrar som ett vakum i huvudet - verkligen inte bra att plugga för mycket, det blir för grötigt och till igen nytta. Släpper medicinsk grundkurs för idag och siktar in mig på middag, korv med pepparotsås och nej nej lugna er nu, det är mamma som lagar inte jag, tok heller.

Sen kan jag glatt meddela fröken Madeleine att om exakt två veckor sitter vi på ett plan ner till Thailand, fast jag tror hon klurat ut det själv. Två veckor, himmel och pannknack det är inte långt kvar, schwooopp säger det bara, så är det 16 Mars. Jatack det kan gärna få gå fort! Jag är innerligt glad över att jag har min fina Madde och att just vi två ska åka, utan henne vet jag inte vad jag skulle göra - det är tur vi har varnadra ♥

nu ska ja skriva en lista på det sista som behöver inhandlas till semestern.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0