Hannah och Jag

vilken supertrevlig kväll vänner.
Hämtade upp Hannah för att åka till coopan och köpa middag och det blev verkligen middag grand deluxus;
kladdkaka ala frödinge med vaniljglass. Älskar kreativa middagar, lägga ner energi på råvarorna och koka ihop något riktigt smarri smarri som denna kväll då. hähä.
Har tillbringat två timmar i hennes soffa, tokskrattandes, legat dubbelvikt och flygit upp i ren förtvivlan, vad gör vi? vad tänker ja med? Nej men seriöst, jag o Hannah har gjort grymt roliga saker ihop och det är ju så kul att titta tillbaka på gammla kort och framförallt alla dessa gammal filmen. euuh, urk, blää. riktigt osnygga kort, omysiga rentav svinäckliga.
Jag verkar haft lite pippi på "call on me juckdansen" för på varje jävla film står jag där, juck juck juck blää i nått hörn. Men tack Hannah, tack för ikväll och snart är det vår tur att göra en liten comback, stå i ramljust. Iaf för en kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0