godmurr!

godmurris.
har suttit här sen fem imorse, gick bara inte att somna om fast ögonen var dödströtta, så jag har hunnit med en hel del här på morgonen, hängt in ren tvätt, dammat o torkat lite, lyssnat på musik och smyrökt lite.
ska dricka upp sista slurken kaffe sen åka och hämta Babz som numera är stadsbo och ytnytjar varje liten chans att få åka gratistaxi med hanky till jobbet, säger jag väl inge om men om det ska bli en vana så förväntar jag mig allt en femma eller två i dricks.
slutar halv 4, sen är tanken att jag ska plugga men vaknade med sedvanlig huvudvärk så det lär väl bli en pluggfri måndag IGEN! riktigt less, fattar inte vad som är felet men hoppas att det är den nya medicinen, kunde tydligen ge huvudvärk som biverkning, jaja nog om det.
15 dagar kvar till Thailand och i nästa vecka kommer mitt nya kök på hemleverands,
Mars blir en riktigt spännande månad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0