dra en gräns!

känns som jag har en fet sopkvast på tvären i halsen!
7 Dagars intensivt arbete har gått, bara 3 kvar om det går vägen vilket det inte känns som nu,
4 dagars huvudvärk, minimalt med sömn, plugg och diverse olika stress symtom avbyter varandra och nja, känns som jag håller på o gräver min egen grav. kräktes bokstavligen upp hela mälaren nyss, är så sjukt ofokuserad och har alldeles för mycket saker i huvudet samtidigt som inte kroppen kan hantera, klart att kroppen säger ifrån på något vis. Men försöker verkligen för kung och fosterland tänka att snart, väldigt jävla snart får jag, eller inte bara jag utan min älskade madde och jag våran efterlängtade semester men tror jag tagit mig lite vatten över huvudet.

ÄH, nu ska jag bita ihop och längta till fredag, då är jag ledig i tre dagar, TRE DAGAR! då ska jag plugga och inte göra något annat än det för på måndag är det slutprov, sen kan ja andas ut ett litet tag. Kämpa Hanky kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0