vill inte dö!

satan i gatan vad värken har tilltagit, spänner och bränner i hela nedre delen av magen och ryggen. Ringde sjukvårdsrådgivningen igen nyss och dem tyckte jag skulle åka in till akuten nu, kunde möjligen vara nån slags akut äggstocksinflammation. Men jag ska ju jobba nu som egentligen inte pallar med den här värken. Isåfall får pappa skjutsa in mig efter jobbet. FAN jag blir så så orolig, tårarna är påväg helatiden. tänk så är det livmoderhalscanser? nej usch inte tänka det värsta. Men det är ja expert på.
Usch för o sova själv nu, fan att det aldrig kan få vara bra nångång. Alltid något som ska krongla.
Jaja, dags att gå till bussen kära vänner. Puss slick / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0