Vilket snurrår

Sitter med en kopp kaffe och lyssnar på Ras Cricket - skin.
Blir lite nostalgisk och tänker tillbaka på Samos baby, hultsfred 09, drar söderut och visst är det skönt att inte gå på joar Madde. Vilket underbart år 09 var, har gjort så mycket roligt som ja aldrig trodde jag skulle få uppleva. 2010 kommer sannerligen bli lika kul. Började ju så bra med ny lya där jag trivs så bra förutom att ljudnivån i trappen kanske överskrider rekomenderat decibel.

Helgen är snart slut och den har varit den mest vita helg jag varit med om på länge. Har jobbat och bara softat hemma i sängen framför ett antal filmer. Känner att det var välbehövligt för min kropp med tanke på allt festande som jul och nyåtshelgerna för med sig. Men har haft jävligt kul, natalie och carolines fest var ett mycket bra avslut! mer sånna festeri framtiden är mycket uppskattat.

Imorgon är jag ledig och ska tillbringa kvällen med Madde och lite donkenkäk innan hon drar mot Tromsö på tisdag. Kommer sakna henne jätte jätte mycket, hon kommer inte tillbaka till Enköping förns slutet av februari troligtvis. Det blir ett mycket kärt återseenende, då kommer jag vara brun och fin och redå att möta vardagen och våra snurrfester igen. Det blir bättre än julafton i promise. Madde har hjälpt mig så mycket gågna året, kan verkligen prata med henne och jag vet att hon alltid finns där även om hon bor 100 mil bort. Det är en fin vänskap vi har. En myyycket speciell sådan. Det har vi börje att tacka för. haha.









nej en kopp kaffe till. Adios / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0