Tromsö!

Nu har jag kommit iording äntligen alle grejerna är på plats, var mer att packa upp den här gången. Nu ska jag bara boa in mig..blir nog inga problem om jag känner mig själv! hah

Har haft ett halft krossat hjärta idag, trodde nämligen att Hans internett inte fungerade på min dator, att det var nått med mina inställningar.. försökt med allt. Fan man vill ju ha sin egen dator!? Nu när jag ska vara här ett tag iallafall...Men! efter ett helhjärtat försök igen efter middagen när blodsockernivån stigit så funka det! Im happy.

Jag har fortfarande inte bytt kortet i telefon,fortfarande svenska nummret. Så ni vet. Imårn sker det. En sak i taget..

Idag har vi varit o kollat in nya sängkläder. Dyrt med sådana ting, nu var det ju inte ja som betala men ändå. Bege och brunt blev det.

Nu har vi ätit Taccos och ska kolla film. Adios /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0