Städ dag!

Lite lagom trött och mör idag. Kunde inte alls sova inatt låg bara och frös och hade ont i kroppen.
Tagit några välbehövda ipren och har laddat dammsugaren för lite nytta måste jag ändå göra för det är bra dammigt i min snurrlya. Ska skura golven så det luktar blomma och diska veckans disk också. Mamma kommer på fika ikväll och det är första gången hon överhuvudtaget kommer till mig sen jag flyttat och med hennes städmani är det lika bra att det är tiptop annars kommer hela kvällen endast bestå av ett klingande klagande.

Fick nyss min avi från HM så jag måste kila ner till ica och hämta paketet och dra en repa förbi apoteket sen tänker jag inte göra så mycket mer än att kyrera mig och äta popcorn framför L Word. Eller ska ju göra en till sak idag med jag vill inte ens tänka den tanken just nu. Imorgon ska jag släääpa mig till jobbet och jobba ett dagpass sen är helgen här och den ska bli lugn, punk slut! / Hanna





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fresha brudar ;)

2010-01-21 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0