som en dröm

Vilken snurrhelg det har varit. toppen gånger 100 och tummen upp!
Började fredagen med att jobba ett dagpass som inte bestod av så mycket jobb egentligen. Fick till och med sluta en timme tidigare. När ja kom hem tog jag mig några glas vin och fixade iordning mig för kvällen. Började med att speeda ner på stan i min nya brillor och mötte upp maria och tog några öl och snackade skit. Sen tog jag taxi upp till Lisa och tillbringade natten där på hennes köksgolv med hennes trasiga vovve! Det var faktiskt riktigt mysigt och ligga där på kuddar o kolla på serier o halvsova. Sen blev det qornfrukost på golvet innan jag pallrade iväg mig mot åsunda. Haha kan inte suta tänka på hennes dammpjamasbyxor. Jag vill också ha sånna! Hon har lovat mig att ta med dem på fredag till mig, så jag hoppas hon håller sitt ord! För då blir det hannas pannkakor och massa dodis.

hittils idag har jag spenderat några timmar med fröken Tiberg, ätit lite fett och snackat skit. Sen skulle hon iväg o jobba då följde jag med som moraliskt stöd eftersom hon var en aning bakis. Passade på att handla hem lite yogurt och en skvallertidning och mamma mia filmen som jag snart ska bänka mig framför. Mammis kommer lite senare och hälsar på också!
Nu är det bara blicka fram mot nästa vecka då jag hittils BARA har fått DAGPASS. oh my, vad jag är glad.
/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0