snurrkväll

godmorgon.
Somnade som en stock efter maddes och mitt Mia och klara maration igårkväll. Så mysigt att ligga i sängen och äta piza, flammsa och fnittra ihop med värlens bästa vän. Det är livskvalitet de.
Men idag är det nya tag och morgonen har börjat med en kopp kaffe och lite tvhäng innan jag ska ta mig en promenad i det vackra vårvädret. Usch vilken jävla kyla vi har fått hit, vi är ju vana med 5+ och regn på vintern.
Senare blir det som vanligt en tur med 804 till jobbet och likadant imorgonbitti, skönt med lite rutiner nu efter jul och nyår när dagarna har varit i ett enda virrvarr i huvudet.
nu blir det ännu en kopp och sedan är jag redå för kylan / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0