Segt!

Hej snurr! Förlåt att jag inte kikade över igår!
Usch blev en lång sov morgon idag, får alltid ångest när jag sovit för länge. Hela dagen förstörd!
Idag är det sista dagen och sista natten för mig och Hans, imårn åker han tillbaks upp till Nord Norge men jag kommer efter om en vecka ca.

Blev iallafall utgång i lördags, vi tjejer drog ut medans karlarna Hans Ronny och Emma var kvar hemma och kosa sig. Efter utgång köpte jag o Hanna en varsin tidig bakis kebab och traskade i - 30 grader upp till henne. Sen unna jag o Hans oss en taxi hem.

Idag ska jag o Hans på bio " Avatar" tänkte vi se. Den börjar kl 16:00 så nu är det dags att göra sig bio-snygg! Hah! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0