Plock - i - pinn!

Ikväll har jag lagat världens bästa kyckling gryta det vill säga Madeleines med en twist! en riktigt höjdare! Det ska ju vara lite extra såhär en fredas kväll.
Tyvärr är jag ju inte hemma och kan joina pullorna hos Hanna på hennes inflyttningsfest. Men vi ska ha en ny när jag kommer hem nästa sväng! det har hon minsan lovat.

Nu har vi precis ätit gryta och delat på en flaska vitt! jag har rökt en cigg idag med, men det var ju till vinet förstås så då får jag det, utan att få dåligt samvete................

Har givit Hans en lång masage ikväll, det var han värd efter vårat tjafs ikväll..tjafs tjafs tjafs alltid ska det vara nått att gräla på varann om.. så är det. Jag tjata om hans dåliga bordskick och han tjata om att jag tjatar hela tiden, sen är det igång! "jag tjatar inte hela tiden!!".. skrattretande när man tänker efter. Men inget värre än att några fina ord och en masage kan ställa till rätta allt igen.

Vi har en ny syselsättning om kvällarna förutom sex och mat......Plock-i-pinn! Riktigt kul och spännande och lugnande framför allt.

/madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0