Murrkurr!

Tjohej! Håller på att inreder för fulla muggar. Börjar bli riktitgt kosi här nu. Jag och Hans sa nästan i mun på varann igår mitt i allt stök att "fan vad mysigt det är här nu"
Idag har vi varit runt och spenderat lite mera cash på hemmet, nya kuddar och lite ljus för stämningens skull.bla

Nu har Hans dragit iväg på fotbollsträning och här sitter jag som en och en annan hemmafru. =p hehe Faktiskt så uppskattar jag när han åker och tränar eller donar med nått annat, då får jag min ensam tid som jag värderar otroligt högt, får tv-dosan för mig själv, dra på basen till Snurrmusiken och dränka mig i kaffe och till middag kan jag äta mackor, helt i min smak.
Håller fortfarande på att lära mig att leva tillsammans med en annan människa, det tar sin tid. Inte är det lätt alla gånger alltid!

ses på skypen snurran /Madeleine

confession! Jag har en confession to make. Rökte en cigg idag!

Kommentarer
Postat av: mamma

ÅHH NEEEJJJ!!! hoppas det bara blir denna då!?

Kram Mamma.

2010-01-16 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0