M I N DAG!

Sådär, nu har det ätits tårta och kosat oss ordentligt! Någon form av cheescake blev det.

Jag är i full gång att plöja igenom Mia och Klara säsong 1.
Har pratat med Hanna på skype också, det var det vanliga gagget. Bortkommet prat o tjat som inte har nått viktigt innehåll..  

Nu ska jag dra på mig mina leggings och nån sofistikerad blus för sen ska vi gå på FIN kina resturang!

Hans har gjort illa foten ordentligt idag på träningen så jag hoppas vi kommer iväg ändå.. annars får det bli takeaway på akuten! ( eller legevakten som det heter här...)

Idag är jag välldigt "fotogenisk" ... höhö



kunde inte motstå att lägga upp just det här kortet.... tyckte att det blev lite kul.. elr vad säger du ?




Idag fyller jag 24 år!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0