Kajsa ett riktigt monster. =)

Haloj. Har varit hundvakt till Hans mammas hund, en liten valp på fyra månader, jätte söt men SÅ jobbig! Hur F kan dom ha så mycket energi?Och Hur kan nått så litet få en att tappa både förstång och humör? Jag sa till Hans igår när hon hade åkt hem att jag inte skulle klara av att ha en sån hund, jag skulle nog på riktigt råka ha ihjäl den.. Råka sparka till eller kväva den. Usch vad hemskt.
Om jag skulle ha hund fick det bli en lite lugnare ras som inte är så energisk! Här är hon. Kajsa den allsmektige!



Lika bra bilder som vanligt!



Kommentarer
Postat av: mamma

sparka eller kväva skrev du,usch vad hemsk du är!!

2010-01-21 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0