Inflyttningsfesten

Hallå hej. Nu har det gått ett par dagar sen jag kladda nått här.
Ska försöka sammanfatta mig i lagom mängd o vi börjar med höjdpunkten.
I fredags hade jag ju som ni alla vet min stora inflyttnings fest med alla pullor, eller ja nästan alla.
Började så otroligt jävla bra, det var som årets fest i mina ögon jag hade så himla kul och det hade med alla säkerthet de andra med. Eller det vet ja att dem hade. Tog dagen till ära min randiga tröja för att hedra madde som tyvärr inte kunde vara med, och det var så sjukt äckligt tråkigt att du inte kunde det gumman! för jag saknar dig! Men iaf, Jag och Dessa småstartade med en cider en timme innan ligan skulle komma och värmde upp en riktigt bra spel lista. Sen rasa alla in på samma gång o groggarna flödade, trots mina varningar om att innehållet i glaset ska stanna i glaset annars, så verkade den regeln vara som bortblåst och så även för mig för efter en timme var allas ögon skeva och benen hängde inte riktigt med i svängarna. VI dansade i soffan och sjöng till gammla låtar och trashade en ljustake och stoppa toaletten full med papper så det blev stop. En riktigt kanonkväll med andra ord! Senare gick alla ut förutom jag, men jag hade mina skäl och dem är sekretesbelagda!
Jag har hunnit med att träffa Lisa och ätit fett med Maria som beklagade sig över livets orättvisor. Sen har jag jobbat och slitit också, som vanligt.

Idag har jag varit ner på stan o köpt lite inför Thailandsresan och köpt nya glasögon. Inte alla som gillade den ideen! haha. Nu sitter jag här och hade hoppats få prata lite med Madde på skype men hon skulle bannemej kolla på film, så nu blev ja lite ledsen. saknar våra stunder madde in real life. ♥
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0