hello you

Vem hade trott att man skulle hamna på föfest med pullorna hos emma och sen dansa dansa på joar och äta bakismat i typ minus 30 grader. Nej inte jag iaf men det var verkligen jätte trevlig.
Nu måste jag masa mig upp från den ovanligt sköna soffan och köra igång. Idag ska det bannemej hända grejer där uppe, nu är lägenheten fan obrukbar! 
Pappa ska med upp en sväng nu och kopla av högtalaren till laptopen så jag kan lyssna lite reggae vibes mendans jag grejar i min mjukisdress. Känns så trist att lägenheten inte blir riktigt klar förns den 14 då soffan kommer, men det är bara o bita ihop och utnytja sängen till max nu.

Känner mig riktigt fet efter igår så det får nog bara bli lite filmjölk innan jag drar. puss slick / Hannyhoe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0