"HallÅ det var längesen!"

Jaa det var det faktiskt! Längesen! Ett tag sen jag skrev och dela med om nått. I tisdags var vi hos Natalie på "go away" party. Natalie drar till Malaysia i tre månader och jag är så avundsjuk. Buhu
Jag hade jätte kul hos Natalie och det blev ett satans håll-i -gång! En riktigt skön hemmafest.

Dagen efter spenderade jag hos Hanna i snurrlyan Hanny bjöd på pizza och ett gott humör. Vi mofflade lösgodis till "Mia och Klara" och var helt överens om att vi också skulle kunna göra en "Mia och Klara" dom har ju en sån sjukt skön humor lite bortkommet och hjärndött precis som jag och Hanny brukar föra oss.

Bilder från Natalie`s Go Away Party! ↓ Önskar dig en skön resa Natalie och ta hand om dig!! ♥







Julgransplundring  ↑



Kexen Johansson som drar till Malaysia! ↑


 
Natalie O Marcus



Conny O Madeleine


här orka jag inte skriva

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0