fullbokad

Vaknade till världens oväsen imorse, det borrades och grejjades i hela trappuppgången men lika bra var väl de för jag behöver faktiskt inte sova till 12 varje dag jag är ledig. Så jag har hunnit med att duscha och fixa iordning för soffan som kommer imorgon, behöver göra lite plats för den. Ska strax göra iordning lite lunch till morgondagen då jag äntligen ska jobba på lagret, oh my som jag längtat. Men det finns andra mycket viktiga saker på dagordningen som måste bockas av innan klockan slår midnatt. Först måste jag ner till bolaget så jag har det klart inför fredag. Köpa lite onödigt smink och andra värdsliga ting för att försöka munta upp migsjälv, lite desperat shoppinglycka. Handla lite mat eftersom det börjar bli ganska tromt i kylen nu och ringa ett phone call till Dessa. Sist men inte minst jobba kväll på htj. Dagen blir minst sagt fullspäckad men inte rör det mig i ryggen, jag gillar att ha något att göra.

Gårdagen var en riktig hit. Först gick jag en mysig promenad med sovjetbon Kärin och snackade massa skit.
Sen hämtade Linnea upp mig och vi åkte ut till henne på landet. Hade mitt bästa myshumör i bagaget och sveadräkten på. Vi lagade jätte god mat och mös i soffan framför paradise hotell med ost och kex. Det är så skönt att ibland få komma ut till Svedellskorna och bara va, jag kopplar av på ett annat sett där, känns nästan som ett andra hem. Sen kom fru svedell hem och gav mig en kram, prefekt avslut på kvällen!
Så jag somnade mätt och belåten med ett stort leende på läpparna inatt. Så vi får hoppas att gårdagen sitter i idag och att Hanna är snäll och glad hela dagen! / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0