fredagsdejt



Nu är jag nybadad, sveabrallorna och den randiga tröjan är på ( allitd en hit va madde? )
Sitter med ett glas vin och funderar på om smink är något att tänka på eller om jag ska köra all natural?
Har tänt upp massa vaniljdoftande ljus i varje liten vrå och poppar lite musik och kedjeröker. Är lite pirrig i magen på ett härligt sätt. Jag är så himla glad att Lisa ska komma ikväll, vi båda har sett fram emot det hela veckan. Idag räknade vi ner timmarna på sms när vi jobbade haha. Nu är hon i stockholm på pole dancing men kommer om nån timme och då ska jag visa mina kockskills och grädda pannkakor. Sen ska vi frossa i fett och kolla på filmer under mina nytvättade filtar. Helt underbar fredag, kunde inte bli bättre. Tjoho!
Imorgon blir det till att ställa uret och gå upp i tid, vi ska nämligen ta bussen till Uppsala o kolla grejjer till Thailand , top notch igen!

PUSS / Hanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0