Första natten

Nu ligger jag här på västerviksgatan.
Har badat mitt första bad och gjort min första middag här ikväll. satt på golvet på massor av kuddar och käkade min köttfärsås och spagetti. Nu har jag förflyttat min trötta kropp till sängen, äter massa onyttiga geleklumpar och kollar på LA INK. Jag skulle verkligen kunna somna på fläcken, det var längesen min rygg värke såhär och jag har inte varit så sovtrött på jag vet inte när. Men det bästa vore om du kom och skeda med mig i sängen. Fy bubblan va jag saknar lite närhet, lite vänskapliga kramar. hihi.
Sover säkert till 10 ikväll, eller tidigare och inte rör det mig i ryggen. Då är jag pigg imorgon för inte kan jag ligga på latsidan då heller nej upp och hoppa med dig ditt fetto. måste grejja här hemma och sen iväg och jobba. Gillar när jag kör lite busy woman.
Sen på Onsdag blir det vin, kapten röd och madde här hemma, det ser jag fram emot. Tjoho.
Nu ska jag fortsätta glutta med ena ögat på tv, suss suss / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0