efterfest... flipp eller flopp?

Var på 30-års fest i lördags / översaskningsfest, det var riktigt trevligt. Jätte god mat och trevligt sällskap till bords! hade 4 kavaljeèr vid min sida! Efter festen drog vi in till stan på en annan födelsedags fest, där hade festen pågått länge och man drogs snabbt in i "andra andan".

Efter den festen var det dax för en tredje fest, efterfesten. Många var lite för "överförfriskade" så jag tyckte det var bäst att vi avrunda och åka hem. Man tappa suget liksom! Jag Hans och våra två kebaber åkte hem! Skönt att vakna dagen efter och man tacka sig själv fär att man var klok nog att åka hem efter krogen och skita i efterfesten. Jag kan säga själv att jag har lessnat lite på efterfester, det blir så träligt.. kanske jag har blivit gammal? Hans verkar inte vara på samma våglängd och det eviga tjatet om etferfest kommer upp varje gång vi är ute! Han säger ändå lättat dagen efter att det var skönt att inte varit på efterfest..
...
Hade en riktigt trevlig kväll och träffa många intressanta människor, ,minst sagt (!)
 /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0