p walk

tjing!
äntligen ny vecka och nya äventyr på g!
Började veckan med en rejäl sovmorgon efter natt med ett jävla vridande och vändande. När jag väl somnat så blev ja väckt tidigt i morse av grannen, vem annar? Jag har så god lust att plinga på där och fråga vad problemet är med att sova om nätterna? är dem uppe dygnet runt eller vad i helbete är det dom gör! Har dock varit ganska lugnt den senaste veckan men om det fortsätter i samma stil tänker ja faktiskt ringa solporten och klaga. Jag som sköter mig(?) ska väl inte behöva få lida!
Men iaf efter en grötfrukost med banan väntade jag in dagen med lite chill för att sedan sätta på mig outgoing kläderna och tagga för Karin och en p walk till stan. Tog en omväg och snackade lite skit om våra jobb som vi har kommit fram till utnytjar oss. Nere på stan fick jag äntligen slösa bort en del av lönen på HÅRNÅLAR, som jag längtat! Jag och Karin har bestämt oss för att våra p walkar ska bli en rutin i vardagen och förhoppnignsvis så håller vi detta. Ska ta en svängom efter jobbet imorgon i kombination med en utflykt till solarieöarna!

Resten av veckan blir en salig blandning av jobb, storstädning, tvätt av alla sommarkläder och myspys med Lisa i helgen. Det är faktiskt en kanonvecka måste ja säga!
Nu har jag precis kommit hem från en trip till ica, mitt kylskåp var nästan helt tomt och jag behöver mycket käk nu när jag jobbar dagpass och behöver matlådor.
Ska slänga mig i soffan med senaste nummret av tattoo magazine nu. pling / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0