Snörvel

Nu har jag börjat packa inför min Norge vistelse, den här gången drar jag uppåt och vet inte riktigt när jag kommer att korsa Sveriges gränser igen, min packning denna gång måste därför packas välldigt smart man vill inte glömma nått, också för att glömmer jag nått som är "LIVSviktigt" och måste köpa där på plats kostar det därefter.
Fan det ÄR inte kul att packa, mitt huvud har gått påhögvarv den senaste timmen p.g.a packningen och förberedelserna så nu är jag satans trött.

Den här helgen har det inte hänt nånting i mitt liv. Jag har mer eller mindre varit genom förkyld och febrig sedans Natalies avskedsfest.Efter det har jag bara gått i ide, legat på sofflocket och kollat på dåliga serier. Kollat på en massa gamla kult filmer och ätit mat, knapt svarat i telefon. Så skönt att bara få vara lite själv. Mamma har inte ens varit hemma under helgen. Bara jag. Haleluja.

Det var det. Slut på ensam livet. Ensamvarg som jag är.. Slut på mitt egna sätt att leva, för jag har ett eget sätt att leva. Mina egna speciella rutiner på mina sätt och om hur saker o olika ting ska gå till. Stackars Hans! Blir nog inte lätt att stå ut med. Tror inte på riktigt att det är lätt att leva tillsammans med mig under samma tak. Jag skulle bli tokig av att leva med en sån som mig. Men trots allt det där så har Hans förstått det hela otroligt bra. Han bara ser lite moloken ut ibland men lyckas ändå hålla humöret uppe även fast Bitch är en Madde. Han är nog en av välldigt få som förstår sig på mig, fast ändå inte. Nu när man tänker efter är det inte många som kommer en så långt innanför skinnet som bara dom närmaste gör.
blabla..

Nu börjar jag svamla märker jag här så dax att lägga slå igen lappisen. Gokväller /Madeleine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0