bortskämda ungen Hanna

har nyss tagit mig ett varmt och skönt bad och laddat inför vad som komma skall.
Ikväll är det alltså " go away" party hemma hos Natalie och Caroline, på torsdag far dom far far away till varma sköna Malay för att senare hälsa på mig i Thai Thai, det ska bli hur jävla sinnesjukt roligt somhelst!
Så nu prover jag lite kläder inför kvällen, inte för att jag tänker klä mig i dress for sucess men lite proper vill man ju vara. Lyssnar på gamal snurrlåtar på tuben och dricker en kopp kaffe. Har tänt massa vaniljjus och har det förövrigt riktigt myso. Det enda som fattas nu är en soffa och en mycket kär vän men det kommer det kommer.
har ställt cidern och vinet på kylning och inväntar bara en senare timme för att knäcka den första.
En bidragade orsak till mitt strålnade humör är också att dem hemska magvärken är som bortblåst, inatt vaknade jag av att det känndes som "balongen" i äggstockarna bara sprack. och kaboom så försvann smärtan också. Hurra!
Tänka sig, nu är det.. hmm.. typ 28 dagar kvar till Thailand. Hur fort får tiden gå egentligen? vi bokade ju resan nyss o det var ju ändå i sommras. Herrejisses! så snart är jag brun och fin igen och förhoppningsvis ett kilo lättare. Usch vilken bortskämd unge jag är men detta år blir sista Thailandsresan för mig med pappa i bagaget.

Idag har jag lunchat med ex. sambon maria på amazing thai, roligt att vi har börjat umgåts igen och kan prata som folk. Vi har ju trotsa allt jävla kul ihop när vi vill.

Men nu sitter ja då uppe i lyan och inväntar pappa som ska hämta en grej, senare kommer han tillbaka och kör mig och kanske madde ändå till Hummelsta. Skönt att slippa bussen i kylan!

dags för cigg / Hannybun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0