Inte så klokt Madde..

Fysatan säger jag bara! Jag har gjort det som jag absolut inte ska göra. Det mest förbjudna när det kommer till Madeleine Karlsson.

Jag har kollat på Paranormal activity - Gud så onödigt!! Jag som redan är så hemskt mörkrädd och har jätte problem med att vara sjäv när det är mörkt och måste tända vartenda lampan på väg till toaletten om natten. Det är hemskt och så nu det här. Det LÄR ju INTE bli bättre!
Men. Själva filmen var ju skitbra måste jag säga. Så bra. Så spännande, jag förstår nu att hela USA var i skräck efter att sett den här filmen. Efter att sett trailen där dom filmat reaktionerna inne på biosalongerna kan man ju nästan inte motstå att se den själv.  Bästa skräckisen jag sett!.. och den sista!

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0