Kajsa med nosen!

Efter scooter turen idag och middagen efter var jag helt direkt slut så kvällen här har varit välldigt lugn och skön, bara slappat och ätit god mat, massor av glass och skrotat runt i raggisar och långkalsonger. 

Kajsa "den allsmäktige" eller "Kajsa med nosen" som jag brukar kalla henne är hundvalpen som Hans föräldrar skaffat sig nyligen. Hon är nu 5 månader och hon går inte att undgå. Världens jobbigaste och sötaste valp. Skäller,hoppar,bits och ska vara med precis överallt! och hon ger sig inte. När man vart med Kajsa i en dag så räcker det för att drömmarna om att skaffa en liten hundvalp läggs på hyllan längst in, för en låång framtid. Fan vilket jobb det är.

 

Hans satt upptaget o kika ut genom fönstret idag och greja med nått välldigt länge, nu när jag sitter och laddar ner kamerabilderna till datan fattar jag vad det var han satt och gjorde. Jag hade ungefär 20 kort på en... ja just det, en fågel.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0