Varde ljus!

Idag har vi haft en orntlig Hans och Madde dag :) Var ner på byen och fönster shoppa lite, såg ett par snygga stövlar på Bianco som jag vill ha ha ha! Men det får vänta. Var och tog en fika på "knoll & tott" sån smörgås hak typ, jätte goda baguetter iallafall. Sen avsluta vi med en bio, ja idag igen! Vi såg "Daybreaker" sån vampyr film, den var minst sagt ett blodbad filmen igenom, ganska äckligt med huven och armar som flyger hej villt, men helt OK film ändå.

Jo! En grej som jag stört mig på är att dom verkar inte ha någon "volymlag" alltså volymen på bion var hög. Jag menar HÖG. skämtar inte när jag säger att jag höll för öronen vissa delar av filmen, det skärde genom huvet riktigt. Varje gång det small till, eller skulle smälla till så rynka man pannan som att det gjorde ont eller var beredd på att det skulle göra ont. Så det förstörde filmen lite, satt alltid beredd på att få stoppa in fingrarna i öronen. så ska det väll inte va? haha sjukt 



Idag såg jag solen första gången på läänge! Hans säger att den har visat sig flera dagar tillbaks men jag har då inte sett nån! VARDE LJUS ↑
Och Gud sade: Varde ljus; och det vart ljus 

/Madeleine
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0