Löve is in thi ear!

Haha! läste nyss ditt inlägg Hanna.. mjoo här bloggas det för fulla muggar, det går väll i vågor det där! eller kanske en fluga som allt annat! du ligger i  iallafall efter rejält. Hem o blogga! Pronto pronto! ;)

Idag firar jag o Hans att våran kärlek består. =) har varit tillsammans exakt en viss tid idag så det är väll värt att fira kan man tycka.♥

Nyss började alarmet ringa på min mobil och det stog "åka hem till enköping" huh? jag har inte ställt nått larm vad jag kan minnas, eller så har jag det? Hanna är det du som kanske gjort det i smyg din lilla loppa?

Hans är ute och skottar snö utanför huset, jag tänkte gå ut och joina honom nu. Kanske göra en snölykta!? :)

/Madeleine

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0