Jävla Svin!?

Jag funderar på en sak....                                                        

Vad hände med Svininfuensan?? bara för ngn månad tillbaks var det så gott jag kan minnas ramaskri över "nya influensan".
Nu står det zipp/zero/nada/ingenting om just det. Var det bara fejk för att få sälja vaccin o tjäna pengar kanske? 

                                                                                                                          
Man fattar ju att den infuensan var farlig och dödlig mot just dom i riskgrupperna och att dom måste vaccinera sig var det bästa för deras fall. Men varför ska man uppmuntra andra och skrämma upp så att det blir rena hysterin.
 
Jag träffa en bekant till en släkting till mig för några månader sen, han är välldigt påläst och involverad i mycket skumt. Men iallafall, han påstod att infulensan var en konstruktion av människan själv. Förklaringen var för att jorden börjar att bli för överbefolkad så det behövdes nått som en epidemi för att minska på på jordens befolkning. Iallafall för att sålla ut dom svaga.

Han påstod också att terrorist attacken mot World trade center var en uppgörelse. Jätte skumt men visade en massa ritningar som visade på att allt var förutbestämt och att planet innan det lyfte var konstruerat med nån form av explositions utrustning för att kunna förgöra tornen. Jag rös lite när jag gick därifrån. Det låter ju lite osannolikt men kanske inte helt omöjligt?

Jag är iallafall inte vaccinerad. Skiter nog i det också. Kanske bara var en sk fluga trots allt. /Madeleine


                                                                                                                                               
                                                                                            
                                                                            







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0