Finnbiff!

Sitter och tittar på melodifestivalen. Det är lite av en tradition för mig. Jag och Emma har haft så länge jag kan minnas alltid träffats upp och tittat på melodifestivalen varje lördag, druckit en massa vin och gjort oss snygga för en utekväll. Fan så bra det var! Vi har haft riktigt kul när det varit melodifestivalens tider. Det är ju liksom inte bara melodifestivalen, det är ju alllt runt omkring som gör det. Folk träffas upp hos ngn för att titta tillsammans, glada och uppklädda och massa god dryck.. (milt utryck) :) för mig betyder melodifestivalen festligheter! nått mer än bara dålig musik :)

Iallafall, det är riktigt dåligt i år. fattar inte hur dom tänkte när dom satt ihop denna usla trio till host and hostess. Riktitgt dåligt. Förra året var jätte bra. Och bidragen är ingen höjdare heller, nej i år är jag besviken.

Nu har jag fått mig ett glas rött av min pojkvän, har inte druckit på 4 veckor så det smaka bra med ett glas :)
Ikväll bjuder Hans på Finnbiff, en gryta gjort på ren kött. Smaskens!! :)

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0