Mina damer och herrar

helu! I`m back - ska tat lite slow nu bara. Har jag gått igenom en liten motgång som man kan ha här i livet lite titt som tätt. Hänger på sluttampen nu så snart är jag som regular och allt är ett minne blått. lite kommer nog sitta kvar såklart. Man är väll ingen maskin.

Har tampats med fenomenet Facebook hela dagen, får fan inte till det. Vill att min sida ska vara lika snygg som alla andras men jag verkar inte vara smart nog att kunna fixa det på egen hand. Måste jag be Hanna om hjälp en gång til? muttrar jag för mig själv där jag sitter
.
BTW! - Hur har du det Hanna Snurr? Där borta i värmen? Jobbigt att det är så varmt hela tiden? ;) Har du köpt ngt till mig? *blink blink* Nya ringar kanske? ♥ ett under att vi har dom gamla kvar, vanligtvis så brukar jag tappa bort ringar och dylikt ungefär en vecka efter dom köptes. Nu har det gått ett år minsan!

Ne om man skulle ta en dusch och tvätta sig lite? höhö

här kommer en och annan tråkig Tromsö blid! Tanken är att visa vad mkt snö det är här men det ryktas om att det nästan är mera hemma (!) My gosh!





 
/So long
Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0