pattar och flator

kanns som mina inlagg borjar bli tjatiga men vi gor inget annat an badar, solar och ater god mat.
idag har det varit samma visa med undantag att jag var sjalv pa stranden , de andra foredrog poolhanget.
fredriks syster Maria kom idag, sa vi gick ut och at med henne pa kata mamma idag igen, hur god pad thai somhelst dar. kan ata dar varje dag om det ska vara sa. Efter det har vi shoppat lite och atit massa thailadska pannkakor.
Imorgon ska vi upp tidigt och ta en formiddagstrip till stranden sen pa eftermiddagen blir vi upphamtade av varan tuk tuk driver Mai som ska kor oss till Phuket town och det superstora varuhuset Big Sea. Dar ska Hanna handla barbara hogtalare till sin alskade ipod.
Efter det ska vi till en stor nattmarknad och kolla pa nar folk ater skalbaggar.
Idag har ja fortsatt mitt letande efter snackor men nej det finns inga, vad har hant. det fanns ju hur mkt somhelst forra aret. ja ja, jag har hittat pa en annan ful grej som Tiny ska fa.
Ska absolut inte klaga att jag far tillbringa 2 v har nere men arligt sa saknar jag mina vanner, jag saknar kramar, jag saknar min sang och massa massa MASSA annat. Men jag alskar att vara har nere pa samma gang, jag alskar att vara brun aven om jag just nu ar ruskigt lik en stor fet rod padda.
Jag tankte ju vara lite friskus har nere, har hittils gatt minst 3 promenader om dagen, dels for ensamheten och dels for att inte behova ga upp sa mkt i vikt som man annars vekar gora nar man ar pa mester. men det hor val till.
haha. sallskapet vi ar har med har varit lite frustrerade igar. forsta saken de storde sig pa var alla som gar topless, tuttar tuttar tuttar. nej dom fick man inte blotta sadar bara, och dem med silikon, nej fyy. haha, sen kom den en tjej med piercad varta och OJ OJ OJ vilket liv de blev./ jag bara skratta. Idag vid pooolen var det tva flator bredvid oss som alla de andra storde sig pa, gud va folk har asikter om allt o alla. Men de va ganska kul att lyssna pa. Men far se bade det ena och de andra har nere vill ja lova. cirkus!

Gasp! Nu ska jag ga upp till pappa o ta en cola och kolla igenom korten vi har tagit.
JAG SAKNKAR ER


Hanna

Kommentarer
Postat av: soho!

vi saknar dig snurr!

2010-02-12 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0