packning pågår

Kedjerökning har fått sig ett namn. Jag är pirrig i kroppen, varvar packning med kaffe och cigg. Volymen på musiken överskrider vårt dagliga intag. Jag har packat för mycket redan. Mer ska i, mina coolaste kläder hänger på tork. Får inte glömma dem för dom matchar pilotbrillorna bäst, och min tygkasse ska hänga fint från axeln till mina canvas flippisar. Jag har höga tankar om hur jag ska se ut där nere. Men blir alltid besviken. Nu fattas bara staven i tutten. gaash vad jag snackar mycket skit. Har nyss haft ARGneta på besök, behövde lite socialt sällis idag. Imorgon såhär dags har jag flygit i ca 2 timmar. aah, 11 timmar i flyg. snacka om tristess. Jag har spännigshuvudvärk. Sitter här i min nya fiiina skjorta och mina körsbärsshorts, sminket ligger samlat i någon sörja mellan tuttarna. Ihhh.. snart är jag brun. 2 veckor i värmen, oh my. det är snart dags. Tiden har gått fort va?`gosh. Kommer sakna pullorna här hemma, efter en vecka har ju jag fått nog och vill hem men jag ska nJuta, jag ska äta nudlar och jag ska dricka bärs i solen och alla är avundsjuka på mig. underbart!
Det är så bäst att jag kommer hem till något roligt också, ett steg närmare en piercad bröstvårta och ett steg närmre en stor kram av en söt liten eldfluga. Jag gillar läget ja lever i nu! 
Men iaf. på tisdag natt runt 3-4 svensk tid landar jag på phukets flygplats och då är klockan ca 8-9 på morgonen där. Till hoteller och slänga på sig bikinin och kasta sig i poolen och köpa sig en chang. Inte så tokigt Hanna Eriksson, inte så tokigt!







/ Hanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0