Kom hem!

Jag saknar dig så mycket nu Madde, varför kommer du aldrig hem?
Saknar våra kvällar med vin och skratt, våra skämt, våra citat, vårat sett att vara.
Förra sommaren måste nog varit den bästa sommaren i mitt liv, Samos, söder, hultsfred.
För det står klart och tydligt  i vingpärmen!!!!!!!
haha, när du ramlade på tunnelbanan och spydde i busken och jag bara skratta så du blev arg.
När vi låg i gräset på din baksida och lyssnade på musik och drack rose vin, varma utekvällarna på olearys.
När vi ställde fram kampingstolarna på min franska balkong och drack låg kaloriöl, när vi grillade korv i sandlådan och blev fulla och rökte på mitt rum. Vilket jävla hålligång det var jämt. Du och jag har alltid så kul var vi än gör.
När vi tatuerade oss tillsammans den där bakisdagen, att du vågade trots allt? haha
Kommer du ihåg hur arg din mamma blev? oh my gosh.
Var så härlgit att vakna upp brediv dig på mornarna när vi hade varit ute och grejjat, alltid pizza och film och ev. ett återställare och påt igen bah. Nej nu måste du komma hem till mig ett tag. Nu är det dags känner ja.
Älskar dig Snurr KOM HEM! ♥




/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0