Kapten morgan, ditt svin!

Jetlagad och fin satte jag nosen mot Dessa och Kapten morgan igårkväll efter jobbet.
Mina ögon sved, min kropp var trött men på något vis så var festhumöret på top!
Väl hos dessa kom vi på den strålande ideen att det faktiskt är bättre att vi åker upp till mig med tanke på min utmärkta musiksmak. haha kunde vi inte kommit på det lite tidigare?
Men vi hade det iaf supertrevligt och pratade om massa tjejiga saker och lyssnade på house och reggae så man blev helt kär och kroppen inte kunde sitta still. Jag kan fortfarande inte fatta att jag orkade med en fylla + dansa dansa men jag tror att jag var i nått jävla koma eller så var det min suktan efter det sociala för nu är ja verkligen ÖVERSOCIAL! Tyckte jag var skitcool ute igår, brun och fin med mina nördiga glasögon kändes det som jag var bäst av alla. o det var ja väl kanske också. Dessa tycker iaf att jag är cool, bra att nån gillar min stil för ibland känns det som man är någon hämtat från en skräckfilm.
men iaf,  Deckade efter en fet kebab bredvid dessa i hennes säng och vaknade som på beställning vid 8 imorse och kunde knapt somna om även fast jag var skit trött, jävla jetlag.
Vi gick upp tidigt och beklagade oss över huvudvärk och dvs andra smärtor innan jag, snyggve som jag är tog på mig pjamasbrallorna instoppade i finstövlarna och drog hem. Uh så osmaklig jag är.

Nu har jag handlat hem massa god mat och massa annat som man blir tjock av. Ikväll blir det bara jag i min soffa sovandes framför melodifestivalen och det läger gillar jag skarpt idag.
Imorgon kommer kära Lisa hit och kramas med mig plus lite pannkakor och en film, det läger känns ännu mer lockade faktiskt. Mitt liv är underbarast!
/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0