Jag vill ha ett Guitarr Hero!

återigen en natt med lite sömn. Det börkar så fort vi lägger oss i sängen för att sova, då kör vi igång med gissnings lekar som "gissa vem jag är" och en annan lek som vi körde nu inatt var "gissa vilken låt" då ska den ena humma på en låt och den andra ska gissa vilken.. sådär håller vi på, nätterna i ända. Så onödigt och helt utan poäng, men fan vad kul det är när man ligger där under täcket och hör Hans ostämda röst ta ton. Haha Vi låg där och fnissa som två tonårsbarn... ♥

Vi har snöat in oss på att köpa ett Ps3. Jag älskar Guitarr Hero.. Kanke är  lite "last season" för vissa andra men det skiter jag i.  Jag äger i Guitarr Hero och jag vill ha ett Ps3! Bara ett litet problem. → Money money. Fan.

Semlorna vart gudomliga btw :) grattis till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0