Halsningar fran Kata Beach

Halloj pa er!
lite sammanfattning.
flygresan gick farvanastvart bra, dock var flyget forsenat med tva timmar men det lilla irritationsmomentet loste jag med lit onodig shopping pa arlanda. annars gick de 11 timmarna i flyget jatte bra, jag grat inte, ja skrek inte det enda jag gjorde var att nypa pappa i armen nagra ganger nar en luftgrop kom. sv val max 30 minuter pa slutet nar jag nastan klattrade pa vaggarna av trotthet.
Men iaf, vi flog in em timme och landade bara en timme forsent. KOm fram till hotellet igar, vilket hotell sen da. oh my, har vaaarldens finaste rum med utsikt over en av poolrna. det ar sa lummigt och fint. hotellet ligger liksom pa en sluttning med massa palmer runt omkring. Ja hotellet f[r absolut 10 notter av 10 mojliga.
Jag kastade mig i poolen pa tva roda nar vi kom fram, lite senare traffade vi pa vara grannar och gick ut och at en skaldjursmiddag pa stranden i solnedgangen. Trotta och otroligt jetlaggade gick vi eller iaf ja i la mig kl 8 igarkvall och vaknade pigg och utvilad imorse.
Idag har hela ganget tagit tuk tuk till stranden Kata Noi och solat hela dagen. Jag har leghat nastyan blixt stilla med undantag fran nagra bad stop. Ar kanonvader med ca 35 g och stralande sol sa farg har jag fatt pa bara en dag. men usch sa jag sag ut ig[r nar ja kom och hade satt pa mig bikini. blekfet padda har fatt sig ett namn. haha

IKvall har vi varit inne i storstadsjungeln och Patong, kakade god mat och gick och shoppade lite allihoppa, de andra har gatt o lagt sig for att orka med morgondagen. Men datorkat som jag ar maste ja in och kolla fejjan och vad ni har for er hemma i kalla sverige. fattar inte att jag ar sa javla hemmakar, hua. det ar mycket jag saknar just nu men sa underbartr som det ar har sa vill ja inte tillbaka riktigt an.
Nar vi akte hem fran stranden idag sa slappte tuk tuk foraren av mig vid var strand. Det var SAAAA skont att fa ga runt sjalv pa stranden, jag kopte mig en chang och ett paket cigg, satte owl city pa repeat och bara njot av ensamheteten och mina tankar, basta studen pa dagen!
nagra reggaeguys joinade mig ett tag dar ocksa, dem tyckte jag verkade vara en cool tjej. haha da blev jag glad. iof var dem hoga som hus men jaja trevliga var dem iaf.

Klockan ar nu 10.17 pa kvallen har och morkret har lagt sig, sitter pa ett internet kafe och funderar pa om jag ocksa ska ga o sova. Blir ju sa trott av solen. Imorgon ska jag upp kl 07.00 och ta en power pa stranden i soluppgangen.
Saknar faktiskt er dar hemma aven om det kanske for er later galet. PUSS LOVE  hanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0