God dagens!

Sovit ungefär 4 timmar inatt. Hans låg och babbla om allt möjligt några timmar efter vi släkt lampan. Sen när han väl sluatat prata och sagt godnatt och somna inom loppet av 5 min så låg jag där klarvaken och fundera på allt mellan himmel o jord.. allt från pappor och familjedraman till inredningar, aborter och gardiner.. herregud. hur står det till egentligen?

Idag klev jag upp med tuppen =) för ovanlighetens skull ;) Hans drog iväg till skolan imårse och jag kröp upp i soffan med en kopp K till nyhetsmorgon. brrr!

Idag tänkte jag baka semlor! Borde låta bli, dom kallas ju inte fettisbulle för intet!! jaja.. Första gången så det ska bli intressant. Later!

Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0